Minútku o Viedni - 2. časť -

Ulica Linke Wienzeile
Vráťme sa úplne na začiatok. Toľko radosti a šťastia, že sme konečne vo Viedni po toľkom plánovaní.. Konečne sme tu.

 Auto sme zaparkovali na parkovisku vedľa Technickej univerzity. Prešli sme o jednu ulicu ďalej a tam bol viedenský trh Naschmarkt. Nie je to taký typický trh, ako si predstavujeme. Sú tam mini reštaurácie (ako v nákupnom centre), bufety aj (ale minimálne) stánky - jeden tam bol s asi 200 druhmi korenín. Takže skoro všetko, čo sa týka jedla... OK. Predávali tam aj kytice.


Kytice na trhu Nashmarkt

Naschmarkt
 Zastavili sme sa v ,,bufete" Nordsee, kde som si dala sendvič. Ja že to bude niečo kuracie, ale asi som sa zrejme mýlila. Však logika, nie? Nordsee! Nebude hádam kuracina plávať v mori.. ach jaj :D. Dúfam, že to všetkým doplo: bola to ryba. A ja tak som to zjedla :D bolo to dobré. Keď sme tak sa občerstvili, pokračovali sme uličkou tohto trhu.

Centrálna ulica trhu

Poobhliadli sme to a išli sme priamo do centra, de sme rýchlo pozorovali, či nezahliadneme nejaký koč s koňmi. Áno, áno. O tomto som Vám už hovorila v minulom článku. Ale poviem Vám detaily. Kone postávali na námestí Albertinaplatz. Opýtali sme sa, či náhodou môžu ísť do koča 7 ľudia, lebo max bolo 5. Nejako sme sa tam natlačili.. Bolo to super. Spomínala som Vám o budove, kde sa Sisi vydávala - tak tu ju máte:

Sisi mala v tejto budove svadbu
Tiež o budove kde Mozart ako 6 ročný mal svoj prvý koncert, no toto som nestihla odfotiť. Alebo - blobol mi mobil.

Pohľad z koča. Auto za nami muselo asi 20 minút pomaly ísť :D
Keď sme po 45 minútach prišli, kde bol náš štart, odfotili sme sa, pohladkali sme koníkov, dostali sme balón s héliumom a pokračovali sme v ceste. Išli sme... a o tom v ďalšej časti :)

Majte krásnu sobotu :)

PS: všetko som z Viedne dávala na Snapchat: itslaurence/laurencelaukojd
       Instagram: @laurencelaukojd

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky